TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 27 listopada 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00 (6 godz. lek.)
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line. Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów księgowych, pracowników działu fakturowania oraz pracowników działu obsługi magazynu odpowiedzialnych za wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest przygotowanie użytkowników do praktycznego wdrożenia KSEF w przedsiębiorstwie, dopilnowanie wszystkich ważnych terminów, certyfikatów oraz praktyczna obsługa dokumentów w KSEF za pomocą portalu podatnika i programu Comarch OPTIMA.
WYKŁADOWCA
Marcin Gałka – specjalista w zakresie wdrażania i audytów systemów księgowych i kadrowo-płacowych, wieloletni wykładowca SKWP, praktyk w zakresie rozliczania wynagrodzeń
PROGRAM
1. KSeF zagadnienia ogólne:
- co to jest KSeF,
- terminy wdrożenia,
- KSeF 2.0 - wymagania techniczne.
2. Obsługa portalu podatnika:
- uprawnienia do KSeF,
- metody uwierzytelniania dokumentów,
- dostęp do faktur.
3. Obsługa KSeF w Comarch Optima.
4. Studium przypadków.
5. Pytania i odpowiedzi.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
OPŁATA
- 470,00 zł od osoby
- 430,00 zł dla członków oddziału SKwP we Włocławku
-
Warunkiem udzielenia rabatu członkom Oddziału Okręgowego we Włocławku SKwP są na bieżąco opłacone składki członkowskie.
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia e-mail’em na nasz adres: biuro@wloclawek.skwp.pl lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto nr 94 1020 5170 0000 1902 0005 5665 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym Zaświadczeniem, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 6 października 2023r. (Dz. U. poz. 2175).