TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 21 listopada 2025r. w godz. 09:00 - 14:00 (6 godz. lek.)
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest wykształcenie u uczestników praktycznej umiejętności czytania i interpretowania sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem bilansu, rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych. Uczestnicy zrozumieją powiązania między wynikiem, strukturą bilansu i gotówką oraz poznają zasady oceny wiarygodności prezentowanych danych, aby formułować trafne wnioski i wykorzystywać informacje finansowe w decyzjach zarządczych.
ADRESACI SZKOLENIA
WYKŁADOWCA SZKOLENIA
OGÓLNA AGENDA SZKOLENIA*
* Agenda może ulec nieznacznym zmianom, bez wpływu na jakość i zakres szkolenia.
METODY PRACY
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez prowadzącego.
Uczestnik szkolenia otrzyma:
- materiały informacyjne obejmujące prezentowane na szkoleniu slajdy,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
FORMUŁA SZKOLENIA:
✅Szkolenie będzie realizowany w trybie on-line poprzez platformę Microsoft Teams.
✅Podczas szkolenia komunikacja uczestników z wykładowcą odbywa się na czacie (uczestnicy widzą zarówno prezentację i wykładowcę oraz mają możliwość zadawania pytań).
✅Każdy z uczestników szkolenia otrzyma na 1-2 dni przed terminem rozpoczęcia:
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
✅ Potrzebny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą audio-video (kamerka, głośnik, słuchawki).
OPŁATA
- 330,00 zł od osoby
- 300,00 zł dla członków oddziału SKwP we Włocławku
-
Warunkiem udzielenia rabatu członkom Oddziału Okręgowego we Włocławku SKwP są na bieżąco opłacone składki członkowskie.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia e-mail’em na nasz adres: biuro@wloclawek.skwp.pl lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto nr 94 1020 5170 0000 1902 0005 5665 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym Zaświadczeniem, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 6 października 2023r. (Dz. U. poz. 2175).