TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 15 stycznia 2026r. w godz. 09:00 - 15:30 (8 godz. lek.)
- szkolenie prowadzone jest w formule on-line. Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
CEL SZKOLENIA
WYKŁADOWCA
Cezary Pieńkosz – doradca podatkowy
PROGRAM
- Proces nadawania uprawnień w KSeF na przykładzie Aplikacji podatnika KSeF 2.0.:
- warunki konieczne do nadawania uprawnień w KSeF; przygotowanie do
- nadawania uprawnień w KSeF,
- identyfikacja przypadków posługiwania się formularzem ZAW-FA i jego
- wypełnienie,
- proces uwierzytelniania się i autoryzacji,
- prezentacja przebiegu procesu nadawania różnych uprawnień,
- charakterystyka poszczególnych uprawnień,
- prezentacja procesu zmiany albo odebrania uprawnień.
- Proces wystawiania faktur w KSeF na przykładzie Aplikacji podatnika KSeF 2.0.:
- dokumentujących wykonanie świadczenia,
- zaliczkowych,
- rozliczeniowych,
- korygujących do dokumentujących wykonanie świadczenia, zaliczkowych i
- rozliczeniowych,
- specyfika faktur dotyczących transakcji międzynarodowych,
- identyfikacja daty wystawienia faktury i jej wpływ na rozliczenia z perspektywy
- obowiązku podatkowego.
- Faktura zakupu w KSeF na przykładzie pracy z Aplikacją podatnika KSeF 2.0.:
- dostęp do faktury zakupu w KSeF,
- odczyt i weryfikacja faktury zakupu w KSeF,
- archiwizacja faktury zakupu otrzymanej poprzez KSeF,
- identyfikacja daty otrzymania faktury i jej wpływ na rozliczenia z perspektywy
- rozliczenia podatku naliczonego.
- Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia. Dyskusja.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
OPŁATA
- 420,00 zł od osoby
- 400,00 zł dla członków oddziału SKwP we Włocławku
-
Warunkiem udzielenia rabatu członkom Oddziału Okręgowego we Włocławku SKwP są na bieżąco opłacone składki członkowskie.
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia e-mail’em na nasz adres: biuro@wloclawek.skwp.pl lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto nr 94 1020 5170 0000 1902 0005 5665 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym Zaświadczeniem, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 6 października 2023r. (Dz. U. poz. 2175).