Poszukujemy pracowników biurowych do działu księgowości preferowani PRACA DODATKOWA – umowa zlecenie
TRF CONSULT Sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi księgowe, kadrowo-płacowe, doradcze wspierając naszych klientów w rozwoju ich firmy.
Twój zakres obowiązków
- Bieżące rejestrowanie wpływu i wypływu dokumentów w elektronicznej książce obsługi korespondencji,
- Wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego podstawowych operacji gospodarczych takich jak sprzedaż, zakupy, wydatki, wpłaty i wypłaty,
- Skanowanie, katalogowanie i kompletowanie dokumentów,
Nasze wymagania
- Umiejętność obsługi komputera- WARUNEK KONIECZNY
- Zdolności szybkiego uczenie się nowych aplikacji i programów komputerowych,
- Uczciwość, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
- Umiejętność samokształcenia się i chęć rozwoju zawodowego.
Oferujemy:
- Praca od zaraz w Brzeskiej Strefie Gospodarczej; Machnacz 81- TUTAJ JESTEŚMY
- Elastyczny czas pracy,
- Miłą i przyjazną atmosferę w pracy,
- Możliwość wyboru ścieżki rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej.
Więcej ofert pracy znajduje się na Naszej stronie internetowej: https://trfconsult.com.pl/kariera w zakładce kariera.
Zapraszamy do współpracy!