search Wiedza współpraca wsparcie od 1907

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 07 i 17 października 2022 r. od godz. 09.00 do 13.00 (szkolenie dwudniowe)
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

CEL

Dwudniowe szkolenie dedykowane podatkowi VAT w zakresie dostaw zagranicznych skierowane jest do wszystkich osób, które mają bezpośredni lub pośredni kontakt z zagranicznymi dostawami towarów. Do udziału zapraszamy działy finansowo-księgowe, handlowców, działy spedycji i transportu. Dwa dni intensywnej edukacji pozwolą Państwu nabyć bezcenne umiejętności związane z:

  • prawidłową klasyfikacją dostaw towarowych
  • wyborem miejsca opodatkowania
  • rejestracją w innym państwie
  • zastosowaniem prawidłowej stawki
  • tworzenie zapisów umownych zabezpieczających prawo do stawki preferencyjnej
  • eliminowaniem ryzyk podatkowych
  • fakturowaniem

WYKŁADOWCA

Piotr Kowerdej - twórca firmy Rewolucja Umysłów. Dyrektor ds. strategii finansowych VIRAKO Sp. z o. o. Posiada wieloletnie doświadczenie w działalności trenerskiej, związanej z prawem podatkowym (przeprowadził ponad 2 000 szkoleń). Specjalizuje się w podatku VAT, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów obrotu transgranicznego. Współpracuje z wieloma oddziałami Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

 

PROGRAM

  1. Background – kim jestem i kim mogę być jako podatnik.
  2. Charakterystyka czynności obrotu zagranicznego.
  3. Schematy opodatkowania – obalenie mitów!
  4. Analiza pojęć ustawowych.
  5. Kto i kiedy jest podatnikiem w obrocie zagranicznym.
  6. SCHEMAT MYŚLENIA.
  7. Czym jest dostawa a czym jest sprzedaż?
  8. Analiza schematów opodatkowania.
  9. Kiedy WDT a kiedy EKSPORT?
  10. Czynności pomocnicze i ich rozliczenie.
  11. Zasady rozpoznania obowiązków podatkowych.
  12. Kursy przeliczeniowe.
  13. Kompleksowe przykłady.
  14. Dostawy niepodlegające opodatkowaniu w Polsce – Np.
  15. Seryjność – zasady
  16. Niezbędne zapisy umowne zabezpieczające nasze prawo do stawki zerowej.
  17. Transakcje łańcuchowe gdy jesteśmy pierwszym dostawcą.
  18. Podsumowanie i istotne wnioski.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

OPŁATA

  • 550,00 zł  od osoby
  • 500,00 zł dla członków oddziału SKwP  we Włocławku
  • Warunkiem udzielenia rabatu członkom Oddziału Okręgowego we Włocławku SKwP są

    na bieżąco opłacone składki członkowskie.

Cena obejmuje:

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

INFORMACJE DODATKOWE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia  e-mail’em na nasz adres: biuro@wloclawek.skwp.pl   lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto nr 94 1020 5170 0000 1902 0005 5665 do dnia poprzedzającego szkolenie.  Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).

Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie.  Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.

Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym Zaświadczeniem, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 19 marca 2019r. (Dz. U. z 2019, poz. 652).

Pozostałe aktualności

ul. Miedziana 2/4
87-800 Włocławek

tel.54 232 63 49

biuro@wloclawek.skwp.pl

94 1020 5170 0000 1902 0005 5665