TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 18 grudnia 2024 r. od godz. 09.00 do 15.30
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line. Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy
CEL SZKOLENIA
Zajęcia obejmują pracę z wykorzystaniem aplikacji Comarch OPTIMA. Słuchacze nauczą się zakładać firmę i podstawową konfigurację. Po ukończonym kursie uczestnik będzie potrafił zaksięgować podstawowe operacje gospodarcze z wykorzystaniem gotowych
schematów księgowych, oraz sporządzić podstawowe zestawienia księgowe. Celem tego szkolenia jest aby osoba która ukończyła szkolenie potrafiła samodzielnie rozpocząć pracę z programem (znając podstawowe zagadnienia księgowe)
ADRESACI SZKOLENIA
- użytkownicy, którzy nie pracują z programem;
- osoby, które już pracują na programie i chciałyby pogłębić swoją wiedzę z tego zakresu;
- pracownicy pracujący w działach księgowych.
WYKŁADOWCA
Marcin Gałka - specjalista w zakresie wdrażania i audytów systemów księgowych i kadrowo-płacowych, wieloletni wykładowca SKWP, praktyk w zakresie rozliczania wynagrodzeń
PROGRAM
1. Zakładanie firmy.
2. Konfiguracja firmy.
3. Obsługa Rejestrów VAT (zakup i sprzedaż).
4. Obsługa Płatności (Preliminarz płatności i moduł Kasa/Bank).
5. Tworzenie Deklaracji.
6. Rozliczenia i rozrachunki w systemie.
7. Wczytywanie lub wprowadzanie wyciągów bankowych.
8. Ćwiczenia z wprowadzania dokumentów.
9. Tworzenie kręgów kosztów.
10. Księgowania okresowe - księgowanie polis.
11. Zagadnienia merytoryczne związane z zasadami księgowania.
12. Automatyczne przeksięgowania zapłaconych składek ZUS w KUP.
13. Przeksięgowanie kont zespołu 4 i 7 na wynik finansowy.
14. Pytania i odpowiedzi.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
OPŁATA
- 470,00 zł od osoby
- 420,00 zł dla członków oddziału SKwP we Włocławku
-
Warunkiem udzielenia rabatu członkom Oddziału Okręgowego we Włocławku SKwP są
na bieżąco opłacone składki członkowskie.
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik pdf) – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia e-mail’em na nasz adres: biuro@wloclawek.skwp.pl lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto nr 94 1020 5170 0000 1902 0005 5665 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym Zaświadczeniem, zgodnie z