TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 07 maja 2021 r. od godz. 09.00 do 15.00
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

WYKŁADOWCA

dr Marek Wierzbiński - certyfikowany księgowy, specjalista ds. rachunkowości i podatków, zajmuje się działalnością szkoleniową i doradczą, uczestniczy w procesie badania sprawozdań finansowych; prezes zarządu KR Bene, adiunkt w Katedrze controllingu, analizy finansowej i wyceny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

 

PROGRAM

  1. Istota spółki komandytowej
  2. Dotychczasowe zasady opodatkowania spółki komandytowej
  3. Rozliczenie z ZUS wspólników spółki komandytowej
  4. Księgi rachunkowe spółki komandytowej
  5. Zmiany w opodatkowaniu spółki komandytowej – nadanie spółce statusu podatnika CIT
  6. Moment przyjęcia statusu podatnika CIT i obowiązki z nim związane
  7. Różnice w prowadzeniu ksiąg rachunkowych podatnika CIT i spółki niebędącej podatnikiem CIT
  8. Zamknięcie ksiąg rachunkowych na dzień 30 kwietnia 2021
  9. Rozliczenie podatku dochodowego spółki komandytowej
  10. Rozliczenie podatku od wypłat z zysku wspólników spółki komandytowej
  11. Różnice w ustalaniu podstawy opodatkowania spółki a wspólników
  12. Spółka komandytowa – alternatywne rozwiązania i ich wpływ na księgi rachunkowe i opodatkowanie spółki

 

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

OPŁATA

  • 280,00 zł  od osoby
  • 252,00 zł  dla członków oddziału
  • Warunkiem udzielenia rabatu członkom Oddziału Okręgowego we Włocławku SKwP są

    na bieżąco opłacone składki członkowskie.

Cena obejmuje:

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

INFORMACJE DODATKOWE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia  e-mail’em na nasz adres: biuro@wloclawek.skwp.pl   lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto nr 94 1020 5170 0000 1902 0005 5665 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).

Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie.  Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.

Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym Zaświadczeniem, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 19 marca 2019r. (Dz. U. z 2019, poz. 652).

Realizacja kursu uzależniona jest od ilości osób zainteresowanych powyższą tematyką.

Pozostałe aktualności

ul. Miedziana 2/4
87-800 Włocławek

tel. 54 232 63 49

biuro@wloclawek.skwp.pl

94 1020 5170 0000 1902 0005 5665