TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 21 czerwca 2021 r. od godz. 09.00 do 14.00
  • szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar), poprzez platformę clickmeeting.com. Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

WYKŁADOWCA

Anna Michalak - doradca podatkowy, specjalista z zakresu prawa podatkowego i administracyjnego. W praktyce zajmuje się obsługą podatkową restrukturyzacji przedsiębiorstw, sporządzaniem dokumentacji w zakresie cen transferowych oraz bieżącym doradztwem w podatkach dochodowych, lokalnych, VAT, a także w kwestiach celnych. Posiada doświadczenie zawodowe w wielu międzynarodowych firmach doradczych oraz w polskich i niemieckich grupach kapitałowych. Prowadzi także audyty podatkowe oraz przeprowadza szkolenia branżowe.

PROGRAM

  • Jak skalkulować hipotetyczne koszty pozyskania kapitału
  • Złe długi w CIT
  • Zmiany w obrębie cen transferowych
  • Limitowanie finansowania dłużnego i usług niematerialnych
  • Podsumowanie zmian wynikających z tarcz antykryzysowych związanych z COVID-19 oraz ich wpływ na rozliczenia na koniec roku
  • Podatek u źródła
  • Zmiany w CIT na 2021 r. – opodatkowanie spółek komandytowych, model estoński, strategia podatkowa, spółki nieruchomościowe
  • Podwyższenie limitu uprawniającego do stosowania 9% stawki CIT
  • Informacja o realizowanej strategii podatkowej
  • Najnowsze, najciekawsze wyroki i interpretacje podatkowe opublikowane w 2020 r.

HARMONOGRAM

08:45 - 9:00 logowanie uczestników
9:00 -10:30 wykład
10:30 - 10:45 przerwa
10:45-12.15 wykład
12:15-12:30 przerwa
12.30 - 14.00 wykład

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

OPŁATA

  • 240,00 zł  od osoby
  • 215,00 zł dla członków oddziału
  • Warunkiem udzielenia rabatu członkom Oddziału Okręgowego we Włocławku SKwP są

    na bieżąco opłacone składki członkowskie.

Cena obejmuje:

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

INFORMACJE DODATKOWE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia  e-mail’em na nasz adres: biuro@wloclawek.skwp.pl   lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto nr 94 1020 5170 0000 1902 0005 5665 do dnia poprzedzającego szkolenie.  Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).

Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie.  Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.

Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym Zaświadczeniem, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 19 marca 2019r. (Dz. U. z 2019, poz. 652).

Realizacja kursu uzależniona jest od ilości osób zainteresowanych powyższą tematyką.

Pozostałe aktualności

ul. Miedziana 2/4
87-800 Włocławek

tel. 54 232 63 49

biuro@wloclawek.skwp.pl

94 1020 5170 0000 1902 0005 5665